Skargi
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-05-04 11:31:31 przez Paweł Cielecki
Akapit nr - brak tytułu
Skargę dotyczącą egzaminu państwowego wraz z jej uzasadnieniem składa się w terminie 14 dni od dnia, w którym był przeprowadzany egzamin, do Marszałka Województwa, za pośrednictwem dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego. Skargę należy złożyć w sekretariacie WORD-u lub w formie elektronicznej na e-mail:
.
Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przesyła skargę wraz z wyjaśnieniami i niezbędną dokumentacją, w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Skarga może być złożona:
- osobiście – w formie papierowej z podpisem ręcznym; (sekretariat Ośrodka – pok. nr 26)
- przez operatora pocztowego – w formie papierowej z podpisem ręcznym; (adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu, ul. Sucha 13, 26-600 Radom)
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (ePUAP) – z podpisem zaufanym lub osobistym (dowód osobisty z warstwą elektroniczną);
- drogą e-mail w formie elektronicznej – z podpisem kwalifikowanym (elektronicznym) (adres e-mail: ).
Skargę dotyczącą działania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego składa się do dyrektora, w sekretariacie WORD-u lub w formie elektronicznej na e-mail:
.